onsdag 11 januari 2012

sorgligt oinspirerad...

...jag försöker febrilt att känna någon slags entusiasm så här i början av året, men det går sådär! Vi är ju faktiskt i princip klara med huset... wow, bara två år tog det...hmmmmmm. Tilläggas bör dock att jag har tapetserat om två av rummen som inte blev bra i första vändan.
Några projekt har jag på gång inomhus iallafall.
-Skafferiet! Hyllorna är fortfarande inte målade, och så vill jag vitmåla golvet, samt flytta ner några av hyllorna.
-Vardagsrummet! Efter två år av underbar Morristapet så vill jag faktiskt måla det vitt. Ja ja, jag vet,inte helt orginellt, men nu vill jag ha ljust och lätt... och tapeten är så dominerande så det är svårt att ändra om därinne... jag tröttnar ju på inredningen var tredje månad cirka...

Tanken är att vi(läs jag) skall bli klara i mars, innan trädgårdssäsongen börjar...jag längtarlängtarlängtar tills jag får ut och plantera igen... i år skall det bli så mycket blommor så man knappt hittar fram till huset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar