torsdag 19 januari 2012

Altangolv...




...tankarna på våren är allerstädes närvarande och jag är besluten att i år skall altanen bli mysig... Inspirationsbilder finns ju en masse, så att säga, men det är svårare att välja hur man vill ha det...
Altangolvet planerar jag iallafall att måla/olja svart, två styck bastmattor skall inhandlas, men sedan då?
Jag vill ha en rejäl sittmöbel där man kan äta ett helt gäng och sitta bekvämt...
I andra delen vill jag ha en "mys-avdelning". Både för fika samt ev. drinkar framåt kvällen.Jag vill gärna ha lite gammaldags korgmöbler tror jag... funderar på IKEAS faktiskt. Lyktor måste också upp förstås, och så funderar jag på att hänga upp lite gardiner a la karibien... hmmm... Jaa, det kan bli bra... bara det blir en fin sommar också så blir jag superlycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar