måndag 9 januari 2012

Nytt år, nya löften!

Sorgligt mycket av min tid går åt till att skjutsa barn och fixa saker på jobbet...
Mer tid borde läggas på att läsa böcker, äta praliner och ligga på soffan. Nu blev inte nyårslöftena precis det, utan mer i det traditionella, börja träna gå ner i vikt stuket. Dock skall jag försöka blogga lite mer och ha lite roligare än vad jag har haft 2011. Missförstå mig rätt... jag har haft roligt, jag har bara inte varit så rolig... man blir tydligen förtvivlat allvarlig av att fylla 40... det måste upphöra å det snaraste... mer trams! Därför har en helg bokats in med mina allra finaste och mest älskade vänner för att fira våra 40-års kriser och för att säkerställa att vi fortfarande är samma tramsapor som alltid (åtminstone är det vad jag skall göra...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar