onsdag 13 augusti 2014

Nytt sovrum... igen!

Det har ju inte varit något fel på sovrummet egentligen... men det har inte heller känts speciellt personligt eller mysigt. Och är det något jag värnar om så är det myset! Det måste vara mysigt!! Sovrummet gick efter förra tapetseringen i ljusa färger. Vi har haft en randig tapet, med blå och beige rand på benvit botten. En klädd sänggavel och ny byrå har också införskaffats sedan sist...



















Men så fick jag en idé... jag har länge suktat efter en bokhylle-tapet, men inte hittat någonstans att sätta den... kunde sovrummet vara en tänkbar lösning...? Sagt och gjort... när min man drog på fotbollscup med barnen, drabbades jag av den stora inredningsmanin. I rasande fart målades det och tapetserades om!



















Och resultatet blev inte så himla illa om jag får säga det själv... Mysfaktor??? Hög!!



















Till och med katten höll med... han infann sig direkt och började spinna!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar