fredag 15 augusti 2014

Altanliv!

Jag tror inte att någon kan klaga på sommaren vi har haft... otroligt härlig! Och i värmen är man såklart överlycklig över att bo vid vattnet. Jag är ju en badkruka, det skall villigt erkännas... men med 28 grader i sjön så kan till och med jag tänka mig att bada...




Något som jag däremot alltid gillar är att hänga på altanen... jag är så glad att jag valde att bygga ett fast tak över... sommaren har ju ofta en del nederbörd, och när det är som varmast så är det ju skuggan man är ute efter. Förra våren installerade vi dessutom infravärme, så nu sitter vi ute fram till oktober.





Årets bidrag till altanen var en resårmadrass, som vi gjorde till soffa... myyys... eftersom det varit så varmt så att det inte gått att sova inne, så har jag till och med lagt mig att sova ute vissa nätter...
Tropisk värme, och inte en mygga... det blir inte bättre än så...




Och nedanför ligger sjön... ljuvliga sommarliv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar