tisdag 19 augusti 2014

En alldelses vanlig måndag...

...men ändå lite ovanlig. Min äldsta dotter byter skola och börjar på högstadiet... Gröndal!!! Mitt högstadie!!! Och det var ju inte mer än några år sedan jag gick där... eller låt mig se... Ja, det var väl rätt många år sedan vid närmare eftertanke... 27 faktiskt. Men känslan minns jag som om det var igår... rädslan och spänningen, och inte minst, hur vuxen jag kände mig... Och så tittar jag på min lilla tjej, och undrar hur alla de känslorna får plats i henne...


För mig och Noomi, väntade sedan ridning på måndagskvällen. Jag red som barn och tog upp det igen och julas, och nu är det det roligaste som finns... någonting som gör mig lycklig ända in i själen!
Att sedan min yngsta dotter ville börja, och att vi nu delar intresset, är en underbar extra bonus...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar