torsdag 30 september 2010

Stockholmshelg!

Det absolut jobbigaste med att flytta från Stockholm till obyggden har varit att vara så långt från sina kompisar. Visst träffas vi så ofta vi bara kan, men den där spontana kontakten... en öl efter jobbet, en fika på lördagen, den finns ju inte. Och jag hade nog underskattat hur mycket jag skulle sakna den... men i helgen har jag och min man skaffat barnvakter... på fredag bär det av till huvudstaden. Jag skall hem till min barndomskompis på fredag kväll, dricka vin och "catch up". Lördagen är vikt till allehanda shopping och lördag kväll blir det finresturang och partey med våra bästa festkompisar!! Det skall bli så härligt! Stockholm på hösten är verkligen det bästa som finns... även om inredningsshopping inte är högsta prio, så hoppas jag kunna springa in och bli lite inspirerad på allehanda butiker. Så lite tid, så mycket att shoppa!!!

2 kommentarer:

  1. Have fun!
    /Ex-klasskompis från GI [if you remember] som är kvar i huvudstaden :)

    SvaraRadera
  2. Gaahh, det kan ju inte vara någon annan än Aisha! Like I would forget!

    SvaraRadera