torsdag 14 januari 2010

Nystart!

Nu har det riktiga byggandet äntligen dragit igång dvs. våra egna snickare som skall hänga med ända till färdigt hus. Spännande är det, men också ångestladdat. Plötsligt stod det klart för mig att det är upp till mig att få dessa olika hantverkare att samarbeta samt prata med varandra... och eftersom jag får en sådär lagom panikartad känsla i magen såfort de ställer en fråga till mig (eftersom jag sällan har en susning vad de pratar om) så kan det här gå hur som helst...
Första dagen började med ångest över saknat material... eftersom vi har 50 cm snö på tomten så kan det finnas i princip var som helst... jag hade iallafall sån sinnesnärvaro att jag kollade leveranslistan, och det är levererat... så det är väl till att gå ut och leta med snöskyffeln antar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar