torsdag 17 mars 2011

Tradera, tradera, tradera och lite H&M...


Nu har nätshopparen i mig vaknat igen... jag bjuder på auktioner så det står härliga till... gårdagens vinst blev en spegel i tenn med två lampetter, 175 kr är ok tycker jag. Dessutom bjuder jag för fullt på gamla örngott med spets. Det verkar dock alla andra göra också, så det är svårt att hitta till hyfsade priser. Det brukar finnas en uppsjö av dem på alla loppisar, så jag får väl vänta tills dess... snart börjar säsongen!
Men i väntan på det så upptäckte jag att H&M Home hade lite roliga grejor.
Pläd, örngott och en duk ramlade ner i korgen... jag är också sugen på deras linneutbud...


2 kommentarer:

  1. Auktioner är farliga - det är så lätt att buda. Och lite till. Och lite till....men det är roligt.
    Ha det.

    SvaraRadera
  2. Det finns så mycket fint på HM.:-) Stina

    SvaraRadera