måndag 20 februari 2012

Köket...




...har sedan i oktober varit höstpyntat. Det går inte längre... missförstå mig rätt, jag älskar höstmys men nu vill jag ha VÅR! Sagt och gjort... massa blommor inhandlades... gardiner och dukar ströks och kuddar plockades fram...

Jag började med att plantera lite vårblommor...


...katten var dock märkligt ointresserad...



...och efter några timmars pyntande var det som ett helt nytt kök...härligt!
Nu har pastellfärgerna tagit över totalt och jag skall gå bärsärkargång i resten av huset!






Älskar älskar älskar tulpaner!

3 kommentarer:

  1. Jättefint blev det! Ni har det så fint. Och tulpaner gör susen, jag älskar dem oxå!

    SvaraRadera
  2. Du är så snäll! Själv känner jag att man blir hemmablind och bara ser alla skavanker överallt!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint och mysigt kök ni har!!

    SvaraRadera