onsdag 5 januari 2011

Klädkammare...




...har jag ju faktiskt lyckats att få till. Eller en plats att hänga kläderna iallafall... Den blev inte fullt så lyxig och fantastisk som jag hade tänkt... platsbyggda hyllor i finaste trä osv osv... men jag är nöjd ändå... jättenöjd faktiskt.
Vi satsade på inredning från Elfa, som är så smart så jag höll på att svimma... utifrån en enda liten list på vägen så var det som lego ungefär... bara bygga och bygga precis som man ville ha det... Tapeten på väggen heter Decadence tror jag, och har legat i förrådet ett tag. Jag köpte den helt spontant för flera år sedan, men har inte hittat rätt ställe att sätta upp den på. Förrän nu! Golvet skall föräras med en tjock tjock heltäckningsmatta, så att jag kan mysa här inne. Sedan vill jag ha upp krokar för mina väskor, samt någon form av sittplats, och en mindre spegel som faktiskt får plats på väggen... som sagt inte färdigt, men nästan....

1 kommentar:

  1. Härligt med ett så fint rum! Och tapeten passade jättebra där!
    Ha det gott!

    SvaraRadera