måndag 27 december 2010

Jul på Äppelbacken...

Helt otroligt men vi har nu bott nästan ett halvår i vårt hus! Och firat vår första jul... uppdateringstakten från min sida har inte varit den bästa, men jag skyller på en superhektisk höst, både jobbmässigt och privat. Nu kommer iallafall lite uppdaterade bilder.


Julgranen står så grön och grann i stugan, och min läshörna börjar ta sig. Jag är dessutom supernöjd med det lilla rostiga rullbordet som jag köpt på slottstallet.se...



Den nya soffan är på plats och ny TV på väggen, här ligger två utsjasade julfirare mest hela dagarna...


Kakelugnen är äntligen klar, och gissa om den används flitigt... supermysigt att sitta och värma sig när det är riktig "vargavinter" utanför...




Det enda julpysslet vi hann med i år var karamellkoket... det börjar redan ta slut...

3 kommentarer:

  1. Det ser väldigt idylligt ut. Jättefint jobbat tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Nämen hej! Jag har saknat dig ju, vad roligt att få se bilder och vad mysigt ni har det!!!
    God fortsättning!!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad gulliga ni är! Det är skönt att vara tillbaka...

    SvaraRadera