onsdag 30 juni 2010

Semester???

Visserligen har jag tagit en vecka ledigt från mitt ordinarie jobb, men nu börjar jag längta tillbaka dit för att vila upp mig... Veckan har hittills använts till att... MÅLA!
Vi har satt inflyttning v. 29 så nu har vi superbrådis. Ganska mycket har hänt, men inga bilder idag tyvärr... får bli en överraskning imorgon. Iallafall... trappan är uppe, vårt sovrum är klart, allrum uppe och arbetsrum nästan klart... elektrikern har börjat att sätta uttagen... jättefint! Och sist men inte minst, vår värmepump levererades. Blott 320 kg vägde den, och var stor som ett (gigantiskt) kylskåp... den står fortfarande på garageinfarten kan jag meddela... det som fortfarande skall hända denna vecka är: kakling av köket, listning av vardagsrum så vi kan tapetsera i helgen, sätta upp kommoderna i badrummet så att rörmokaren kan sätta in alla kranar nästa vecka, borrhål för bergvärmen skall också borras... nämnde jag att jag är stressad???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar